READING


WATCHING


GAMES


LISTENING


Biografie

Biografie

__uploaded__9.jpgVystudoval Střední umělecko průmyslovou školu v Turnově. Od útlého věku tvořil všechno možné na počítačích, kreslil komiksy, fotil a psal. V roce 1998 nastoupil do tehdejších Illusion Softworks jako 2D grafik a podílel se na vzniku Hidden and Dangerous.


Později se stal hlavním designerem, scénáristou a režisérem zatím nejúspěšnější české hry Mafia. Hned po té začal pracovat na scénáři a designu jejího pokračování, po jehož dokončení se dále na titulu aktivně nepodílel a v pražském studiu IS pracoval na jiných, bohužel nevydaných projektech. V roce 2009 se rozloučil s IS (v té době již 2K Czech) a nyní pracuje na volné noze.

Kromě herního designu dlouhá léta píše oblíbené komentáře a články pro časopis Level a občas publikuje i v jiných magazínech. Jen tak pro zábavu si občas připomene svou původní grafickou profesi a  navrhne si obal na CD, web, nebo logo pro různé kamarády a zajímavé projekty.


Kromě toho se amatérsky věnuje fotografii, je zaníceným hráčem military verze paintballu a s přítelkyní se stará o anglického bullteriéra Jendu.


Ocenění

Nominace: Game Developers Choice Awards - Excellence in Writing
Metacritic - 88% Mafia
Gamerankings - 90% Mafia
Mnoho ocenění hra roku, hra měsíce a nejlepší scénář za Mafii

Hry

Hidden & Dangerous (2D grafik)
Mafia: The City Of Lost Heaven (scénář a režie]
Mafia II (scénář a design)
Hi-Tech - unreleased (scénárista a hlavní designer)
Dva nevydané projekty (scénárista a hlavní designer)
neoznámený XBLA projekt (design a scénář)